فرمانده کل سپاه: اجازه نگاه نامحرم به سرزمین خود را نمی‌دهیم

 

 
سردار سلامی فرمانده کل سپاه کشور گفت: به آرزوهای پیدا و پنهان دشمنان خود اجازه تحقق نخواهیم داد.
 

سردار سلامی فرمانده کل سپاه کشور گفت: به آرزوهای پیدا و پنهان دشمنان خود اجازه تحقق نخواهیم داد.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم افتتاح 2 هزار و 533 طرح محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب گفت: انقلاب اسلامی، حامی مستضعفان و ستم‌دیدگان سراسر دنیاست و دشمنان مستکبر، همه‌جا با انقلاب ما در ستیزند و حتی در سرزمین مستضعفان هم با ما می‌جنگند.

سردار سلامی تاکید کرد: ما با پشتوانه مردم و تحت امر پیشوای خود، با دشمن می‌جنگیم و به سازندگی هم ادامه می‌دهیم.

وی گفت: ما تنها به ایجاد امنیت نمی‌اندیشیم، بلکه طبق فرموده مقام معظم رهبری، فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و برای پیشرفت این سرزمین و عزت ملت، تلاش می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما شقی و بی‌رحمند و شهادت فرزندان و برادران ما، بهاء تامین و حفظ امنیت در مقابل این دشمنی‌هاست که اجازه نمی‌دهیم هیچ نگاه نامحرمی به سرزمینمان داشته باشند.

سردار سلامی، مردم را مالک و حاکمان سپاه خطاب کرد و گفت: برای مقابله با دشمنان خود از فقر و محرومیت گرفته تا برخورد با مخلان امنیت، به پشتیبانی مردم نیازمندیم و در مقابل کسانی که پژواک صدای بیگانه هستند و نمی خواهند دل‌های مردمان ما آرام بگیرد، می‌ایستیم.

وی ادامه داد: با شرایطی که جهان ثروت و زور، ایران اسلامی را تحریم کرده است، اهمیت جهاد سازندگی و اقتصادی، کمتر از جنگ نیست که به فضل الهی، ایران اسلامی را با اقتدار و سربلندی خواهیم ساخت.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.